Wednesday, April 1, 2009

nepali jokes and sms

एक व्यापारीले सन्त नामको केटा नयाँ नोकर राखेछ । उसले पहिलो दिनको काम देखेर व्यापारी दंग परे । अर्को दिन व्यापारीले उसलाई आफ्नो कोठामा बोलाएर सोध्यो:
व्यापारी: तिम्रो काम देखेर म बहुत खुशी छु । आज राती के के काम सक्यौं त ?
सन्ते: आज अरु त केही गर्न भ्याइन सर, कम्प्युटरको किबोर्डमा अल्फाबेटहरु जताततै छरिएको रहेछ, रातभरी त्यही मिलाएर बसेँ ।

स्कुलमा शिक्षकले आफ्नो विद्यार्थीलाई दुई समुद्रको नाम सोधे:
शिक्षक: दुई समुद्रको नाम बताऊ ?
छात्र: सर, एउटा गंगा र अर्को गोदावरी ।
शिक्षक: यो त नदी पो हो त ? म समुद्रको नाम सोध्दैछु ।
छात्र: के फरक पर्छ र सर, आखिर यी दुवै पछि समुद्रमा मै मिसिने त हो ।

गाउँबाट भर्खरै शहर आएका एउटा केटा पसलमा गएछ:
केटा: साहुजी, यहाँ के-के पाइन्छ ?
साहुजी: यहाँ कोक, फेन्टा, पेप्सी... सबै पाइन्छ ।
केटा: त्यसोभए मलाई कोक र पेप्सी गरेर एक पाथी राख्दिनुस न ।

स्कूलमा एउटा शिक्षकले सधैँ एउटा हिसाब गरेर समय बिताउँथे, विद्यार्थीहरु यसले दिक्क भईसकेका थिए, एक दिन शिक्षकले आफ्ना विद्यार्थीहरुलाई प्रश्न गरे:
शिक्षक: संसारमा सबै भन्दा अल्छि व्यक्ति को हो ?
सबै विद्यार्थीले एकै स्वरमा: तपाँई ।
एउटा बाबुले आफ्नो छोरालाई चरा र बारुलाको बारेमा सोधेछ :
बाबु: छोरा, तिमीलाई चरा र बारुलाको बारेमा केही थाहा छ ?
छोरा: अहँ, जान्नु पर्‌या छैन मलाई ।
बाबु (अचम्म मान्दै): किन ?
छोरा: तिनीहरु दुबै एक अर्कालाई प्रेम गर्न सक्दैनन्, त्यसैले ।
एउटा बालकले आफ्ना बाबासँग सोधेछन्:
बालक: बाबा, फेवाताल कहाँ छ ?
(हतारिँदै) बुबा: छोरा, घरको सबै कुरा तिम्रो आमालाई थाहा हुन्छ, उसैले कतै राखेकी होली ।

प्रेमी: तिमीलाई फोन कसरी गरुँ त म ?
प्रेमीका: किन नि ?
प्रेमी: तिम्रो बुबाले फोन उठाए भने !
प्रेमीका: तिमी डराउनु पर्दैन । मेरो बुबाले फोन उठाउनुभयो भने योगेश बोलेको भन, उहाँले बोलाई दिनुहुन्छ ।
प्रेमी: योगेश ! ऊ को नि ?
प्रेमीका: ऊ मेरो हुनेवाला श्रीमान हो । त्यसैले बुबाले फोन सजिलै दिनुहुन्छ ।
दुई प्रेमी प्रेमीका कोठामा बसिरहेका बेला प्रेमीले अकष्मात बत्ती निभाए:
प्रेमीका: तिमीले के गरेको यो ? बत्ती बाल मलाई डर लाग्छ ।
प्रेमी: तिमी नडराउन प्रिय, म छँदै छु नि ।
प्रेमीका: तिमी भएर त डराएको नि ।

नव विवाहित दम्पति शहर जान बस चढेछन्, बसमा भिँडभाँड भएकाले युवकले युवतीलाई अँगालो हालेर उभिएको थियो:
त्यो देखेर कण्डक्टरले भन्यो: ऐ दाई, बस्न नपाए पनि त्यो दिदीलाई राम्रोसँग उभिन त दिनुस् ।
युवक: अगि तपाँईले नै भनेको होईन, आफ्नो सामानको सुरक्षा आफैले गर्नु भनेर ?
पहिलो: तिमी खुट्टा नभएको कुकुरलाई के भनेर बोलाउँछौ ?
दोश्रो: जे भने पनि हुन्छ, जे भने पनि त्यो आउँदैन ।

सर: सरोज, भ न त अल्छि र मिहेनतीमा के फरक छ ? सरोज: सर, अल्छिले तुरुन्तै फल पाउँछ र मिहेनतीले भविष्यमा मात्र फल पाउँछ ।
श्यामे: मैले मोबाइलमा नम्बर डायल गर्‌यो कि एउटी केटीले मलाई जिस्क्याउँछे यार ।
रामे: हो र ? के भन्छे त ?
श्यामे: तिमी आफै सुन न ।
रामे ले सुन्छ “माफ गर्नुहोला तपाँईले सम्पर्क गर्नुभएको मोवाइल लभ गरिरहेको छ ।“

मंगलसिंह: कुनै पनि फ्याक्स मुन्द्रेबाट आएको भनेर कसरी थाहा पाउने ?
हर्कजंग: त्यो फ्याक्स स्ट्याम्प सहित लेटरप्याडमा आएको हुन्छ ।

बाबु: छोरा, मन लाएर पढ ल ।
छोरा: तपाँई चश्मा लाएर पढ्ने, मलाई चाहिँ मन लाएर पढन लगाउने !

एक जना बिरामीलाई चेक गरेर डाक्टरले सोधेछ:
डाक्टर: तपाँईले बिहान के खाजा खानुहुन्छ ?
बिरामी: भैगो डाक्टरसाब, दु:ख नबगर्नुस । मैले घरमै टन्न खाएर आएको छु ।

पहिलो: ल भन त काल र क्रियामा के फरक छ ?
दोश्रो: यो त सजिलै छ नि, मान्छेलाई पहिला काल आउँछ अनि क्रिया गरिन्छ ।
पहिलो: भविष्यमा सबै भन्दा ठूलो उदेश्य के छ ?
दोस्रो: धेरै पैसा कमाउने ।
पहिलो: पैसा कमाउने भए मैले भनेको ठाउँमा जाउ, जहाँ पैसा नै पैसा छ ।
दोस्रो : कहाँ हो त त्यो ठाउँ ? तिमी भन मात्रै म तुरुन्तै गइहाल्छु ।
पहिलो: त्यसो भए नजिकैको बैंकमा जाउ ।
राजु: मेरो घरको कुकुर साह्रै ज्ञानी छ यार । जे भन्यो त्यहि गर्छ ।
उमेश: केहि उदाहरण छ की ?
राजु: एकदिन मेरो घरमा चोर आएछ । चोरले साँचो माग्नासाथ लगेर दिएछ ।
दुईजना गोठालाहरु:
पहिलो: तिम्रो गाईले त वर्ष वर्ष दिनमा ब्याउँछ तर मेरो गाईले त दुई दुई वर्षमा मात्र ब्याउँछ यार ।
दोश्रो: ए, तेसो भए तिम्रो गाईले परिवार नियोजनको अस्थाई साधन प्रयोग गर्दो रहेछ ।
दुई जना फिल्मको बारेमा कुरा गर्दै
सरोज: तिमीले दुष्मण फिल्म हेरेका छौँ ?
रामु: सारै मज्जाको छ यार...।

सरोज: हो र ? अन्तिममा के हुन्छ ?

रामु : के हुनु नि ! अन्तिममा फिल्म सकिन्छ र सबै मान्छेहरु बाहिरा निस्कन्छन् ।

मुसर्फ भारत आए उनलाई २१ तोपकि सलामि दि तर एउटा पनि निसानेमा लागेन लागेको भए २० गोला बच्थियो

पाकिस्तानले एकदम प्रगति गरेको छ त्यहाँ ईमेल बाट बिबाह हुन्छन हाम्रो त फिमेलसँग गर्छन

दुई जोडी:

केटी: हाम्रो बिहेको पहिलो दिन तिमी के गर्छौं ?

केटा: ससुरालीले दाइजो कति दिएछ त्यो चेक गर्छु ।

केटी: हँ....!



ए: तिम्रो व्वाईफ्रेण्डलाई तिमी किन माया गर्छौ ।

बी: उसले मेरो भावनाको कदर गर्छ त्यसैले । अनि तिमी नि ?

ए: उसले नै पहिलो पटक मेरो छातीमा हात राखेको थियो, त्यसैले ।

एक जना चोर कोठामा बसिरहेका बेला पुलिसले भेट्टाएछ:

पुलिस: हिँड अब तेरो जेलको चिसो भुईँमा सुत्ने दिन आयो ।

चोर: जान त जाने तर एक महिनाको कति भाडा तिर्नुपर्ने हो त्यहाँ कुन्नि ?

पुलिस : तँलाई केहि भाडा लाग्दैन, हिँड ।

चोर: हो र ! त्यसो भए त गई हाल्छु नि । म त यहाँ भन्दा भाडा महंगो होला कि भनेर पो त...।

सर: हर्के तिमि यस्तो चिजको नाम भन जुन चिज तिमीले कहिल्यै छुन सक्दैनौं ।

हर्के : त्यो त तपाँईको कान हो सर ।

शिक्षक: कसले यसको जवाफ दिन सक्छौं ? हात उठाउ त , अर्थशास्त्रीहरु के का लागि जन्मिएका हुन् ?

डोमा: हत्तपत्त हात उठाउँदै, मलाई थाहा छ सर।

शिक्षक: उठेर भन त ल।

डोमा : मौसमको भविष्यवाणी गर्न ।

२० माडवाडिको एउटै गाडिमा कसरी अटाउने? एक ५०० का नोट गाडि भित्र फालिदेउ
एक आइमाइको आठ बच्चा रैछन सबैको नाम राम रैछ यो देखेर एउटड मान्छेलाइ अचम्म लागेछ उसले सोधेछ

तपाइलाई आफ्नो बच्चा हरु लाइ बोलाउन गाह्रो हुदैन सबैको नाम एउटै

आइमाई: हुदैन म नाम सगै थर पनि जोडेर बोलाउछु नि त

एउटा मान्छे जागिरको लागि इन्टरभ्यु दिन गएछ तर उसलाइ केहिपनि आउदैन रैछ र उसले भर्खरै इन्टरभ्यु दिएर बाहिर निस्केको मान्छेलाइ के के सोधयो भनेर सोधेछ

उसले भनेछ

१)नेपालको प्र म को हुन? उत्तर गिरिजा प्र कोइराला

२) नेपालमा प्रजात्रन्त कहिले आएको थियो?

उत्तर प्रयास धेरै अगाडि देखि गरेको हुन सफलता चै २००९ साल मा पाए

३)चन्द्रमा मान्छे छ ?

उत्तर साइन्टिस्टहरु तेसै बन्छन अनुसनधान भै रहेको छ



र पहिको मान्छे प्रश्नलाइ ध्यान नदिइ उत्तर कण्ठ पर्न थालेछ

जब उसको पालो आयो उ गएछ र उसलाइ प्रश्न सोधिएछ



१)तपाइको नाम

उत्तर गिरिजा प्र कोइराला

२)हो र कहिले जन्मनु भो?

प्रयास धेरै अगाडि देखि गरेको हुन सफलता चै २००९ साल मा पाए

३)तपाइ पगाल होकि के हो?

साइन्टिस्टहरु तेसै बन्छन अनुसनधान भै रहेको छ

सन्देह: सुन न आकाश, संसारमा सगरमाथा भन्दा अग्लो के होला है ?

आकाश: ल, तिमिलाई त्यति पनि थाहा छैन ?

सन्देह: अँह ।

आकाश: त्यो त मान्छे नै हो नि ।

सन्देह: कसरी नि ?

आकाश: सगरमाथाको टुप्पामा मान्छे चडेपछि त्यो भन्दा अग्लो भएन त !

सर: रमेश, तिमी किलोमिटरको परिभाषा दिन सक्छौ ?

रमेश: यस्तो सजिलो उत्तर पनि दिन्न त सर !

सर: त्यसो भए भन न त ! के हो ?

समेश: सर, किलोमिटर भन्नाले त्यस्तो दुरीलाई बुझिन्छ, जुन तपाँईले एक किलोग्रामको भारी बोकेर पार गर्न सक्नुहुन्छ ।

सानो बच्चाले आफ्ना आमालाई सोधेछन्:

बच्चा: आमा, साना कम्प्युटरले आफ्ना बुबालाई के भनेर बोलाउँछन् ?

आमा: डाटा ।

श्याम: कञ्चन, भन त गाईले कुन खेल खेल्न सक्छ ?

कञ्चन: म्यूजिकल चियर ।

पहिले पहिले ५० ओबरको क्रिकेट म्याच हुन्थयो अनि २०-२० आयो अब १०-१० आउछ अनि ५-५ आउछ र एक दिन टससे गरेरै खेल सकिन्छ कसले जित्यो कसले हाय्यो।

एउटा मनिस अर्को मान्छेलाई कुटदै थियो।त्यो देखेर नजिकैको मान्छेले सोधयो

मान्छे: दाई उसलाई किन कुटेको?

कुटने मान्छे: यो गित गाउछ "आज मै उपर आश्मा निचै"

मान्छे: गित गाउदैमा किन कुटेको त?

कुटने मान्छे:आश्मा मेरी स्वास्नीको नाम हो॥

हाकीम:- यती धेरै किन पिउछस्? यदी तेरो रेकर्ड राम्रो भयो भने तेरो प्रमोसन भएर मुखिया हुन्छस।

कर्मचारी:-माफ गर्नुहोस सर, कुरा यि छ कि जब मैले २-३ गिलास पिउछु तब म आफुलाई हाकिम भन्दा ठुलो सम्झिन थाल्छु।

दुईजना साथीहरु कुरा गर्दै
राम:-यार मलाई आजकल निन्द्रा नै पर्दैन।
स्याम:-हो र! अनि यसको लागी के गर्छौ त?
राम:- आधा आधा घण्टामा १-१ पेग व्हिस्की लिन्छु।
स्याम:- यसले केही फाइदा गर्छ त?
राम:- गर्दैन, तर आधा आधा घण्टामा उठ्न सफल भने हुन्छु।

दुईजना केटाहरु ड्रग्सको लतमा धेरै फसेका थिए।उनिहरुलाई ड्रग्स छुटाउने केन्द्रमा लगेर राखनु पर्यो। केही समय पछि तिनिहरु दुबै ठिक भए। त्यसपछि तिनिहरु पनि ड्रग्स छुटाउने काममा नियुत्त भए। दुबैजना आ-आफ्नो कार्य क्षेत्रमा गए। र केहि समय पछि दुबैले धेरै मान्छेहरुलाई ड्रग्सबाट छुटाएको दाबी गरे। त्यसपछि एकले पहिलोलाई सोध्यो:- तिमीले कसरी त्यत्रो मान्छेलाई ड्रग्सबाट छुटायौ? पहिलो:- मैले मान्छेहरुलाई दुईटा गोलो घेरा, एउटा सानो, एउटा ठुलो बनाएर देखाए अनि भने कि यो दुबै हाम्रो दिमाग हो, यो ठुलो घेरा ड्रग्स खानु भन्दा पहिलेको दिमाग हो र यो सानो घेरा भने ड्रग्स लिन थालेपछिको हो, यसरी हाम्रो दिमाग सानो हुन्छ भने त्यसपछि त धेरै मान्छे ड्रग्स छोड्न तयार भए। अर्को मान्छे(दोस्रोलाई):- अनि तिमीले कसरी त्यती धेरै मान्छेलाई ड्रग्स छुटायौ? दोस्रो:- मैले पनि मान्छेहरुलाई दुईटा गोलो घेरा, एउटा सानो, एउटा ठुलो बनाएर देखाए अनि भने कि यो दुबै हाम्रो एस होल हो, यो सानो घेरा ड्रग्स खानु भन्दा पहिलेको एस होल हो र यो ठुलो घेरा भने ड्रग्स लिन थालेपछिको हो, यसरी हाम्रो एस होल ठुलो हुन्छ भने त्यसपछि त धेरै मान्छे ड्रग्स छोड्न तयार भए।

No comments:

Post a Comment